Referencje


Contact Center
Contact Center to największa firma outsourcingowa świadcząca usługi call/contact center w Polsce. Istnieje od 1999 roku, posiada ponad 1900 stanowisk w siedmiu lokalizacjach: Warszawie, Poznaniu, Gdańsku, Katowicach, Ciechanowie, Tczewie i Rawie Mazowieckiej. Oferta Contact Center obejmuje szeroki zakres usług, na który składają się rozwiązania z zakresu telesprzedaży i telemarketingu, obsługi klienta, badań marketingowych, a także usługi doradztwa biznesowego i wirtualne contact center.

Dziękując za referencje chcieliśmy zwrócić uwagę na świadomość Contact Center, która wie jak ważne jest odpowiednie zabezpieczenie danych osobowych gromadzonych na dyskach i innych nośnikach podczas każdej wykonywanej pracy, a także w momencie utylizacji starych komputerów.

Contact Center realizuje wiele kampanii na zlecenie firm z branż takich jak telekomunikacja, finanse, paliwa, media i rozrywka, transport, FMCG. Dzięki stosowanej polityce bezpieczeństwa wszyscy klienci Contact Center mogą mieć pewność, że dane ich oraz ich klientów stanowią ściśle strzeżoną tajemnicę, a żadne informacje, nawet te ze starych dysków nie przedostaną się w niepowołane ręce, ponieważ zostały zniszczone w jedyny właściwy i pewny sposób dzięki certyfikowanej usłudze Data Domain.

Referencje Contact Center

Adres


Data Domain
Wierzcholski & Kulpiński Sp. J.

ul. Szachowa 1
04-894 Warszawa

office@datadomain.pl
tel. 022 84-82-546